دبیر تخصصی جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد اعلام کرد که پس از هماهنگی های به عمل آمده با استاد فریدون شهبازیان هیات همراه ایشان جهت داوری در بخش رقابتی گروه نوازی موسیقی سنتی مسعود آرامش و در بخش گروه نوازی موسیقی تلفیقی و پاپ دکتر محمدرضا چراغعلی می باشند .

به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا فرید سعادتمند گفت: در بخش گروه نوازی سازهای کوبه ای همایون نصیری به داوری خواهد پرداخت و در بخش غیررقابتی شادمانه های مذهبی جهانگیر نصری اشرفی اجراهایی از پامنبری،ذکر خوانی، منقبت خوانی و موسیقی زورخانه ای را ارزیابی خواهد کرد.
وی گفت: فریدون شهبازیان چهره سرشناس آهنگسازی و نواپردازی کشور بعنوان رییس هیات داوران جشنواره موسیقی کویر نشینان یزد معرفی شده است.
به گفته وی،همچنین این اساتید در خلال جشنواره ورک شاپهای آموزشی نیز خواهند داشت که جزئیات آن به اطلاع علاقمندان و نوازندگان خواهد رسید.
یادآور می شود، جشنواره استانی موسیقی کویر نشینان در دو بخش جنبی و رقابتی شامل گروه نوازی موسیقی سنتی ایرانی و پاپ، آهنگسازی، گروه نوازی سازه های کوبه ای و پژوهش موسیقی ایرانی و شاخه های شادمانه های مذهبی برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا